خدای من

عاشقانه هایم با معبودم

خدای من

عاشقانه هایم با معبودم

اسمان خیس دلتنگی=دل نوشته خودم

خدایا میشود امشب  دل آسمانت ابری شود وببارد؟
یک خواهش بامن زیر باران بیا ولی باخودت چتر نیاور
من میایم و تو میایی و یک چترفقط یک چتر
ان هم در دست هر دویمان باشد تاشاید بهم نزدیکتر شویم
میخواهم کنارتو باشم زیر آسمان خیس دلتنگی هایم
آسمانی که تو من هر روز از سر خیابان غم راه بیوفتم وتا انتهای کوچه ارامش برویم
,برویم وبه سرمنزل مقصود زندگی برسیم.
مگر میشود تو باشی درکنارم و مرا غم بگیرد.
کنارت که هستم حتی دلم برای خودم هم تنگ نمیشود.
فقط تورا میخواهه,فقط تو.
پس تنهایم مگذاروبمان کنارم ای تمام هستیم.

مجموعه عکس های پسرونه

نظرات 5 + ارسال نظر
فریام چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:44 ق.ظ http://faryamrakil.blogfa.com

کاش میتوانستم خاموش شوم

فنا شوم

محو شوم

من از این روزگار خسته شده ام

از این لحظه هایی که حال مرا نمی فهمند

و کند می گذرند بیزارم

من از تمام شایدها و بایدها متنفرم .

فریام چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:45 ق.ظ http://faryamrakil.blogfa.com


خدایا یک مرگ بدهکارم و هزار آرزو طلبکار!

خسته ام...

یا طلبم را بده

یا طلبت را بگیر

فریام چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:45 ق.ظ http://faryamrakil.blogfa.com

دلم یک آدم برفی می خواهد

تا وقتی حرف هایم را شنید

آب شود

نباشد دیگر

امیری حسین و نعم الامیر پنج‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:17 ب.ظ

20202020202020عالییییییییییییییییییی بود

عشقبازی با خدا محشره اونم زیر بارون

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 03:05 ب.ظ

سلام..بااجازت ازمطال زیباتون استفاده کردم..متشکرم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد