خدای من

عاشقانه هایم با معبودم

خدای من

عاشقانه هایم با معبودم

دلنوشته خودم خداجون دوستت دارم

خدایا نمیدونم چرا هروقت میخوام برای تو بنویسم یا اسمت رو به زبون بیارم یه بغضی تو گلوم و یه خیسی تو چشام احساس میکنم،

خودم میدونم علتش چیه از شرمی که دارم و احساس خجالتم نسبت به تو هستش

خدایا

تو به من همه چی دادی زیبایی،سلامتی و خیلی چیزایی که برای خیلی ادما شاید ارزو باشه 

همیشه میگم خدایا شکرت

اما چه فایده همش زبونیه

خیلی وقتا ازخودم بدم میاد که چرا هیچ وقت نفهمیدم ازم چی خواستی

خدایا خیلی جوونم ولی دوست ندارم تو این بهار جوونی زنجیر گناه پاپیچم بشه 

خدایا دستم را بگیر و بهم فهم عطا کن

دوستت دارم خدا جون


فقط یه نفر

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:18 ب.ظ

salam esme man kevin hast, sakene canadam va bara chand roozi oomadam tehran; az webloget kheyli khosham oomad khoshhal misham ba ham sohbat konim id yahoo man hast joetall82

HRG دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:37 ب.ظ http://thelife7.blogsky.com

سلام
خیلی وبلاگ قشنگی داریا .... خیلی قشنگه
این رو دارم واقعاً می گم ..
..
مرسی که به وبلاگ کوچیک ما هم سر زدی ...
مرسی مرسی
بازهم بیا پیشمون ... اگه دوست داری لینکت هم میکنم ...

HRG دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:42 ب.ظ http://thelife7.blogsky.com

خدایا ...
دیشب داشتی بازم به خاطر من گریه میکردی ؟
دیگه روم نشد بیام زیر گریت چتر باز کنم ...
فقط پشت پنجره ی اتاقم نشستم و تا صبح اشکایی که روی پنجره اتاقم بود رو پاک کردم ...
خدایا نمی گم بی گناهم ... اتفاقاً گناه دارم ... ببخشید دیگه گریه نکن ... باشه ؟!!!

میثم رمضانی شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:57 ب.ظ http://meysam71tanha.blogfa.com

سلام وبلاگتون عالیه

حس خاص شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:39 ب.ظ

مطالبت خوبه
کاش کاش وبلاگتونو یه ذره طراحی کنید بهتر هم بشه
البته نظر شخصیم هست

امیری حسین و نعم الامیر پنج‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:12 ب.ظ

دل نوشته ی خوبی بود ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد