خدای من

عاشقانه هایم با معبودم

خدای من

عاشقانه هایم با معبودم

فقط تو خدا=دلنوشته خودم

میگویند دنیا مرکب است از حرکت ولی من گویم حرکت تویی

میگویند زیبایی نهفته در رنگ هاست ولی من گویم زیبایی تویی

میگویند رویا در خواب است ولی من گویم خواب و رویا تویی

همه چیز تویی حتی من هم ازتوام

خورشید با ان بزرگیش در مقابل تو ذره ناچیز بیش نیست

من که تا این اندازه کوچک وناتوانم چگونه بگویم

زبان کوچکم از گفتن عاجز است

خدایا تونباشی زمین وزمانی هم نیست

معبودم این بنده حقیرت یارای گفتن ندارد

تو خودت بهتر از هرکسی میدانی دردش را وبهتر از هرکسی میتوانیی خاموش گردانی اتش درونش را

پس تنهایم مگذار که اواره ترینم

دوستت دارم

عکس های عاشقانه-عکس های تنهایی-عکس های غم انگیز

نظرات 5 + ارسال نظر
نگین چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:31 ق.ظ

خیلی عالی بود ممنون
نگین سرسبز

فریام چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:39 ق.ظ http://faryamrakil.blogfa.com

چه حس قشنگیه وقتی میشی محرم دل یکی...

یکی که بهش اعتماد داری... بهت اعتماد داره...

از دلتنگی هاش برات میگه ...از دلتنگی هات براش میگی...

آروم میشه...آروم میشی..

حسی که هیچ وقت به تنفر تبدیل نمیشه...

این حس مثل قطره های باران پاکه...!!

فریام چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:40 ق.ظ http://faryamrakil.blogfa.com

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم

و آن گونه بمیران که کسی به وجد نیاید از نبودنم . . .

فریام چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:41 ق.ظ http://faryamrakil.blogfa.com

عادت نــــدارم درد دلم را ،
به همـــه کس بگویم ..! ! !
پس خاکـــش میکنم زیر چهره ی خنــــدانم.. ،
تا همـــــه فکر کنند . . .
نه دردی دارم و نه قلبــــــــــی ...

امیری حسین و نعم الامیر پنج‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:13 ب.ظ

خدا یا دوست دارم


ممنون عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد